طراحی و مهندسی

شرکت پیشرو ماشین آپادانا در ادامه فعالیت های خود، جهت پیشرفت و بهبود در ارائه خدمات فنی  و مهندسی، اقدام به تاسیس و راه اندازی واحد طراحی و مهندسی نموده است.

واحد طراحی و مهندسی شرکت پیشرو ماشین آپادانا با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص و تسلط کامل بر نرم افزار های طراحی، مدلسازی و نقشه کشی نظیر SOLIDWORKS، CATIA، AutoCAD و گذراندن دوره های آموزشی متنوع و متعدد و همچنین سال ها تجربه کاری در صنایع مختلف؛ توانایی انجام مهندسی معکوس، طراحی، مدلسازی سه بعدی، نقشه کشی و طراحی پروسه ساخت انواع قطعات ماشین آلات راه سازی را دارا می باشد. برخی از مهمترین دوره های گذرانده شده به شرح ذیل می باشد.

1- طراحی، مدل سازی و نقشه کشی با نرم افزار CATIA

2- مهندسی معکوس با نرم افزار CATIA

3- طراحی و مدلسازی با نرم افزار PowerMill

4- طراحی، مدل سازی و نقشه کشی با نرم افزار SOLIDWORKS

5- تلرانس های ابعادی و هندسی (GD&T) مقدماتی

6- تلرانس های ابعادی و هندسی (GD&T) پیشرفته

7- نرم افزار ProNest و SheetCAM

8- کاهش قیمت تمام شده محصول

در این راستا کارخانه این شرکت با دارا بودن تجهیزاتی از قبیل هوا برش CNC، برش پلاسما، اره آتشی، تراش، فرز، دریل عمودی پایه دار، جوش MIG/MAG آب خنک و پرس دروازه ای و همچنین اپراتورهایی ماهر در زمینه تراشکاری و جوشکاری، اکثر پروسه ساخت را بدون نیاز به برون سپاری؛ در محل کارخانه این شرکت، با مناسب ترین جنس و بهترین کیفیت انجام می دهد.

دستگاه هوا برش CNC نصب شده در کارخانه شرکت پیشرو ماشین آپادانا

در این زمینه به عنوان مثال پروژه هایی نظیر ساخت شن گیر برای بیل کوماتسو 1250، انواع باکت برای بیلهای مکانیکی و بکهو لودر در سایزهای مختلف، کوئیک کوپلرهای نوع Push و Hitch، پوسته چکش های هیدرولیکی و انواع براکت آنها و همچنین برخی از قطعات بدنه اصلی این چکش ها (نظیر پین اصلی، بوش سر، رینگ بوش، راد پین، استپ پین، پیچ طولی و مهره های آن، ساپورت بار، پیچ بغل بند و ….) به درخواست مشتری انجام شده است.

طراحی شن گیر بیل کوماتسو 1250 در محیط نرم افزار CATIA

باکت سایز 40 سانتیمتر ( طرح اصلی) برای بکهو لودر CASE مدل 570T

باکت بیل مکانیکی CASE مدل CX350B

پوسته چکش هیدرولیکی سوسان مدل SB70

براکت چکش هیدرولیکی سوسان مدل SB70

این واحد همچنین در ارتباط با واحد تعمیرات و خدمات پس از فروش و در صورت درخواست مشتری مبنی بر بازسازی و تعمیر باکت، پوسته چکش هیدرولیکی و قطعات آن و همچنین انواع قطعات ماشین آلات راه سازی؛ با ارائه خدمات فنی و مهندسی سعی در کسب رضایت مشتریان محترم در این زمینه را نیز دارد.

 

نوشته‌های مشابه