تاریخچه شرکت صنایع سنگین سوسان

شرکت صنایع سنگین سوسان در سال 1984 در کشور کره جنوبی تأسیس گردید و بعنوان اولین سازنده و تنها رکورد دار فروش 100.000چکش هیدرولیک در این کشور شناخته شده است. چکش های هیدرولیک سوسان مبتنی بر چهار اصل طراحی ساده، وزن کمتر، راندمان و قدرت بالاتر ساخته می شوند. شرکت سوسان علاوه بر تولید چکش های هیدرولیک، تولید دریل واگن های تمام هیدرولیک و جرثقیل های پشت کامیونی را نیز در سبد محصولات خود دارا می باشد.

شرکت سوسان با در اختیار داشتن 6 شعبه و بیش از 150 نماینده فروش در سراسر دنیا بعنوان یکی از قدرتمندترین سازنده های متعلقات تخریبی در جهان شناخته میشود.

این شرکت انواع مختلف گواهینامه بین المللی از طریق تولید محصولات بر اساس توسعه محصول سازگار با محیط زیست و سیستم تضمین کیفیت کسب کرده است.

سوسان در سال ۲۰۰۳ توسط دپارتمان فرهنگی مدیریت کارگران وزارت کار کره جنوبی به عنوان یک واحد نمونه انتخاب گردید و این امر سبب شد تا توسط KMCIE به عنوان تولید کننده اول چکش های هیدرولیکی در دنیا انتخاب گردد. تلاشهای کمپانی سوسان در بهبود فرایند توسط دولتمردان کره جنوبی نیز مورد تقدیر قرار گرفت تا جایی که توسط نخست وزیر کره جنوبی به عنوان نامزد بهترین شرکت در امر تحقیق و توسعه انتخاب گردید و جایزه ی ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ دلاری صادرات و مدال نقره ی صنایع را در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ به خود اختصاص داد.این شرکت در سال ۲۰۰۸ با هدف تکمیل محصولات تولیدی خود،خط تولید دریل واگن های هیدرولیک خود را راه اندازی نمود.

شرکت سوسان همواره در حال نوآوری محصولات تولیدی خود بوده و با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا محصولات خود را تولید و ارائه می نماید.

هدف سوسان همواره بر این است که به یکی از کلیدی ترین شرکت های تولید چکش،متعلقات تخریب و دریل واگن های هیدرولیک در دنیا تبدیل شود و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها نیاز مشتریان خود را برآورده سازد

نوشته‌های مشابه