معرفی و بررسی کوئیک کاپلرهای شرکت پیشرو ماشین آپادانا

کوییک کاپلر که به نام های آسانبند، اتصال دهنده سریع و تعویض کننده سریع هم شناخته می شود، یک دستگاه اتوماتیک هیدرولیک است که به وسیله آن تجهیزات جانبی نظیر باکت، چکش هیدرولیکی، ریپر و … به راحتی به استیک انواع بیل مکانیکی نصب و یا از آن برداشته می شوند.

اپراتور بیل مکانیکی با استفاده از آسانبند می تواند از داخل کابین به آسانی تجهیزات را در کمتر از چند ثانیه، بدون نیاز به نفر کمکی تعویض نماید. از این رو استفاده از آسانبندهای عرضه شده توسط این شرکت موجب راحتی اپراتور بیل، تسریع در کار و کاهش صدمات ناشی از روش تعویض سنتی به بیل می گردد.

کوییک کاپلرهای عرضه شده توسط این شرکت از جمله بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد که در ساخت آنها از فولادهای آلیاژی مخصوص استفاده شده است. هر کوئیک کاپلر دارای یک فک ثابت و یک فک متحرک است که حرکت فک متحرک توسط یک جک هیدرولیکی انجام می شود.

استفاده از Check Valve (شیر یک طرفه) مخصوص برای کنترل جک آسانبندهای عرضه شده توسط این مجموعه، از جمع شدن احتمالی جک در حین کار جلوگیری می نماید. همچنین به منظور افزایش ایمنی، امکان استفاده از پین ایمنی نیز در نظر گرفته شده است.

 

آسانبندها در سایزهای مختلف و به طور کلی در دو مدل Push و Hitch عرضه می شوند. در هر دو مدل با باز شدن جک، اتصال تجهیزات جانبی با آسانبند تامین می گردد ولی تفاوت عملکرد آنها به محل اتصال جک بر می گردد که سبب می شود در مدل Push باز شدن جک منجر به هل دادن فک متحرک به بیرون شود و در مدل Hitch باز شدن جک منجر به هل دادن فک متحرک به داخل و گیر کردن پین تجهیزات بین فک متحرک و صفحه قرار گرفته در زیر کوئیک کاپلر (آسانبند) شود.

Push

Hitch

معمولا برای بیل های تا وزن 22 تن (قطر پین 80 میلیمتر) از مدل Push و برای بیل های با وزن بالاتر از مدل Hitch استفاده می شود. مشخصات کامل کوئیک کاپلرهای شرکت پیشرو ماشین آپادانا را می توانید در کاتالوگ این محصولات مشاهده کنید.

آسانبندهای این شرکت در راستای رضایت مشتریان با لوله کشی رایگان به همراه کلید و شیر کنترل و همچنین نصب و آموزش کاربری رایگان و یک سال گارانتی عرضه می شوند.

 

 

برای اطلاع از قیمت و خرید هر یک از این آسانبندها با دفتر مرکزی شرکت ما تماس بگیرید.

مشخصات فنی کوییک کاپلر پیشروماشین در لینک زیر:

کوییک کاپلر

خط ویژه: 54769-021 داخلی 115

موبایل: 09129272284

نوشته‌های مشابه