اخبار مربوط به چکش های تقلبی سوسان

اطلاعیه:

شرکت پيشرو ماشين آپادانا بعنوان نماينده انحصاری شرکت سوسان در ايران افتخار دارد که در طي بيش از 20 سال فعالیت در زمينه فروش، خدمات پس از فروش و تأمين قطعات يدکي چکش هاي سوسان و جلب رضايت مشتريان موفق گرديده که بيش از نيمي از سهم بازار فروش چکش هاي هيدروليکي را به خود اختصاص دهد که اين امر از يکسو مايه مباهات ما و از سوي ديگري متأسفانه تبديل به يک تهديد گرديده است، چرا که اين موفقيت و رضايتمندي و استقبال روزافزون مشتريان جهت خريد چکش هاي سوسان موجب گرديده عده اي سودجو و فرصت طلب اقدام به واردات چکش هاي تقلبي (از کشور چين) با کيفيت بسيار نازل کرده و با نصب برچسب و لوگوي سوسان اقدام به فروش چکش هاي جعلي به نام چکش هاي اصلي سوسان نموده اند. اين موضوع تاکنون مشکلات بسياري براي مشتريان ايجاد کرده به طوري که تقريباً همه مشترياني که از وجود چکش هاي تقلبي در بازار اطلاع دارند و چکش خود را چه از نوع دست دوم و يا نو از کانالي به جز نمايندگي خريداري کرده اند مجبور به استعلام از شرکت پيشرو ماشين گرديده و در مواردي که متوجه تقلبي بودن چکش خود شده اند، موضوع به طرح شکايات متعدد از فروشندگان گرديده است. در اين راستا شرکت پيشرو ماشين آپادانا آمادگی دارد نسبت به استعلام اصالت چکش های سوسان موجود در بازار با مشتریان خود همکاری نماید.

لذا در صورت نیاز با شماره تلفن 54769-021 یا ایمیل info@pishromachine.com تماس حاصل فرمایید.

***************************************************************************************************************

اطلاعیه شرکت صنایع سنگین سوسان در مورد چکش های تقلبی:

شرکت صنایع سنگین سوسان از استفاده­ غیرقانونی علامت تجاری خود توسط شرکت های متقلب، که خود را سوسان معرفی می­کنند آگاه است. سوسان استفاده ی غیرقانونی و بدون مجوز این شرکت ها از علامت تجاری خود را محکوم می­کند.

لطفا جهت جلوگیری از خرید محصولات غیراصلی پیش از خرید، شماره سریال محصول، علامت تجاری سوسان و گواهی نمایندگی فروش را مورد بررسی قرار دهید.

 علامت تجاری:

مالکیت برند سوسان متعلق به خود شرکت سوسان است و استفاده بدون مجوز آن کاملا غیرقانونی است. مالکیت علائم هویتی سابق سوسان همانند لوگو ها نیز که هم اکنون مورد استفاده قرار نمی­گیرند نیز متعلق به سوسان است، اگرچه سوسان برای محصولات جدید خود از آنها استفاده نمی­کند. بنابراین محصولاتی مثل چکش هیدرولیکی و جرثقیل موجود در بازار با لوگو و برچسب قدیمی سوسان، غیراصلی است.

شبکه­ فروش

فروش چکش های هیدرولیکی سوسان و استفاده از آن در موارد تبلیغاتی، انجام سرویس و خدمات پس از فروش آن، تنها توسط دفتر مرکزی و کارخانه سوسان واقع در کره جنوبی و نمایندگان رسمی این شرکت در سایر نقاط دنیا انجام می­گردد.

 Shandong SOOSAN:

شاندونگ (چین) سوسان، محصولات اصلی و ارائه شده توسط سوسان نبوده و مورد تایید سوسان نمی­باشند. این شرکت هیچ­گونه همکاری با سوسان نداشته و هیچ مجوزی توسط سوسان مبتنی بر حق فروش محصولات از طریق شبکه­ فروش سوسان برای آن شرکت صادر نگردیده است. فروش و خدمات پس از فروش چکش های هیدرولیکی سوسان تنها توسط شرکت سوسان و نمایندگان رسمی آن در سراسر دنیا ارائه می­گردد.

اطلاعات بیشتر

در صورت نیاز به استعلام نمایندگی رسمی سوسان در کشور خود می­توانید با مراجعه به بخش Quick Inquiries در وبسایت شرکت سوسان اطلاعات نمایندگی حاضر در کشور خود را استعلام نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن و ایمیل جهت ارتباط با شرکت سوسان و پیشروماشین آپادانا نماینده انحصاری محصولات سوسان در ایران تماس حاصل فرمایید.

***************************************************************************************************************

قبل از خرید چکش هیدرولیکی سوسان به این نکات توجه کنید.

🆘 مراقب چکش های تقلبی باشید 🆘

⚠️ پیشروماشین آپادانا، نماینده انحصاری محصولات سوسان در ایران ⚠️

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 54769-021 تماس حاصل فرمایید.

نوشته‌های مشابه